NOWA IDEA FORUM PRACA ZA PRACE-przeczytaj regulamin-zasady umieszczania ogłoszeń |
Bądź pierwszy ze swoim ogłoszeniem!!! http://praca-za-prace.iq24.pl/default.asp NA FORUM PRACA ZA PRACE OBOWIĄZUJE PODSTAWOWA ZASADA: -Bezgotówkowa wymiana usług za usługi -Usługa za określony towar: -Towar za Towar: -Towar za określoną usługę: BEZGOTÓWKOWA WYMIANA USŁUGI ZA USŁUGĘ : Np: Jestem hydraulikiem z zawodu,mam szereg umiejętność: -malowanie mieszkań -klejenie płytek ceramicznych -Montaż paneli podłogowych -Drobne naprawy instalacji elektrycznej -umiem także wymienić w samochodzie każdej marki olej ,świece i filtry -składam też komputery i wymieniam podzespoły Oferuje swoje usługi zamian za: -korepetycje z jęz. Angielskiego dla mojego dziecka -Usługa blacharza samochodowego do wgniecionych drzwi -Pomocnika do ocieplenia domu na zimę Godzina mojej pracy w zamian za godzinę twojej: Oferta do negocjacji: Podaje adres i e-mail kontaktowy lub num tel. USŁUGI ZA OKREŚLONY TOWAR: Np: Jestem studentką i pilnie potrzebuje używany komputer do nauki W zamian mogę: -sprzątać -umyć okna -opiekować się dzieckiem w soboty -pomagać w nauce,matematyka, j.polski -mogę nawet iść w zastępstwie na wywiadówkę:-) Podaje adres i e-mail kontaktowy lub num tel. Czekam na propozycje: TOWAR ZA TOWAR: Np. Witam mam rower bmx w stanie idealnym wartość około 300zł zamieszczam zdjęcia: Wymienię się na używane PlayStation 3 lub używane kino domowe. Podaje adres i e-mail kontaktowy lub num tel. Czekam na propozycje: TOWAR ZA OKREŚLONĄ USŁUGĘ: Np. Witam prowadzę gospodarstwo rolne,potrzebuje pomocnika Pana lub Panią do sezonowych zbiorów. W zamian za pomoc płace towarem,marchewki ,ziemniaki ,cebula ,pietruszka, jabłka itp. Wycena ilości warzyw za prace do uzgodnienia,na pewno bardziej się opłaca niż zakup za zarobione pieniądze kupując w sklepie. Podaje adres i e-mail kontaktowy lub num tel. SĄ TO TYLKO PRZYKŁADOWE OGŁOSZENIA ZABRANIA SIĘ: -WYMIANĄ WSZYSTKICH STWORZEŃ ŻYWYCH TYPU KOT,PIESEK,RYBKA itd. -USŁUGAM